Unikt stressforløb

Walnuts stressforløb

Er du ramt af stress eller har du mange symptomer på stress - og har du forsøgt dig med gåture, mindfulness, at tage dig sammen eller gå i terapi?

Orker du ikke flere lange og udmarvende samtaler om alt det, der kunne være årsagen til dine symptomer og din tilstand?

Synes du, at du bare bliver pålagt flere ting, du skal huske at gøre for at blive stressen kvit, fx dyrke yoga, gå en tur hver dag, meditere, fokusere på det positive eller strukturere din hverdag?

Er du træt af at tumle med det alene og er tiden moden til at få gjort noget ved det? Hvis det er der, du er, så tilbyder jeg et forløb, hvor udgangspunktet er det, du ønsker dig lige NU - uden, at du skal anstrenge dig og lægge mere på dine skuldre.

Behandlingen er et mix af afslappende og regenerende zoneterapi, Bachterapi med samtale og fremtidens energimedicin (BBR) samt intuitiv healing.

Hvem er du?

Måske er du allerede diagnosticeret med stress eller også kan du genkende tilstrækkelig mange symptomer på stress (se nedenfor).

Måske har du allerede prøvet flere forskellige strategier for at slippe af med dine symptomer - og er i virkeligheden bare blevet mere presset, for nu er der endnu mere, du skal huske at få styr på.

Måske føler du skyld og tænker, at jeg burde også kunne klare job, familie, fritidsinteresser etc.

Måske føler du dig skamfuld over at være blevet enten syg af stress eller så påvirket af symptomer, at du helst gemmer dig og ikke taler om det.

Måske har du svært ved at sove pga. uro i kroppen eller ALT for mange tanker, der buldrer rundt i dit hovede.

Måske er du udmattet og træt og kan ikke overskue, hvordan du skal komme videre og få det bedre.

Måske ender du (for) ofte med at skælde ud og (næsten) miste besindelsen.

Der kan være 100 andre grunde til, at du har brug for at få hjælp til at komme ud af en stresset tilstand, men ovenstående er i hvert fald nogle af dem, jeg ofte støder på i klinikken.

Et af mine udgangspunkter er, at ingen bør gå vejen alene. Succesraten stiger betragteligt, hvis man har en sparringspartner og fortrolig at gå sammen med. Det sikrer dels at du bliver på sporet, dels er det ikke nær så tungt og besværligt at komme til kræfter igen.

Et andet udgangspunkt er, at sessionerne skal føles lette. Dvs. at det ikke skal være en ørkenvandring at nå frem til målet; at blive glad og energifyldt igen. Så hos mig tager vi altid udgangspunkt i, hvad det er du ønsker lige nu og her. Behandlingen vil altid være afslappende for dig, så du kommer tilbage i din krop og lettere kan sætte ord på, hvilke følelser og tankemønstre, der styrer dig.

Mit tredje udgangspunkt er at bruge hele min værktøjskasse, der består af:

• Gode ører,
  • Hænder, der lindrer gennem zoneterapi og akupressur,
  • Healing, der får dig til at fokusere på det, du ønsker
  • Bachterapi - BBR (fremtidens energimedicin), der transformerer negative følelser og tankemønstre til positive udgaver. Det er magisk, hvad BBR kan gøre for os.

Symptomer på stress

Kilde: Psykiatrifonden

Marianne Henriksen Holistisk terapeut

STEP 1

Afklarende samtale, hvor vi finder ind til roden eller rødderne til din stress. Her vil du også få en afslappende zoneterapi, så du går mere rolig og håbefuld herfra.

Desuden vil du få en flaske dr. Bach Rescue dråber med, så du kan imødegå stressede situationer til vi ses til din 1. behandling i Walnuts unikke stressforløb.

BOOK en tid i dag

Walnuts unikke stressforløb*

1. session, 2 timer

Behandlingen tager 100% udgangspunkt i dig og dine behov, HVER gang. Du får et mix af regenerende og afslappende zoneterapi og healing. Her inddrager jeg også behandling af dine fysiske symptomer. Desuden vil vi med Bachterapien og det unikke BBR-system tage hånd om ubalancerede følelser og tankemønstre gennem samtale.

Du får en BBR-behandlingsflaske med hjem, som vil afbalancere følelser og tankemønstre til vi ses igen - du skal ikke gøre andet end at tage dråberne, helingen sker af sig selv.

Du vil hver gang få en lille kærlig hjemmeopgave med, så du holder fokus på at være nænsom ved dig selv.

Pause: 2 uger

2. session, 2 timer

Vi starter med at gøre status siden sidst. Hvilke forandringer har du lagt mærke til og er der dukket nye problematikker og ubalancer op? Har du fået øje på nye tankemønstre? Herefter tilpasser jeg behandlingen fra session 1 til din situation lige nu.

Du får som sidst en ny BBR-behandlingsflaske, som er tilpasset din nye tilstand. Og du får en ny kærlig hjemmeopgave med, så du husker at være nænsom ved dig selv.

Pause: 3 uger

3. session, 2 timer

Fuldstændig samme opskrift som i session 2, men nu vil der være så meget ro på, at vi kan begynde at have mere fokus på fysiske ubalancer, fx fordøjelse, immunforsvar, hovedpine eller ondt i nakken.

Du får som de andre gange en ny BBR-behandlingsflaske, som er tilpasset din nye tilstand. Og du får en ny kærlig hjemmeopgave med, så du husker at være nænsom ved dig selv.

Pause: 3 uger

4. gang, 1 time

Den sidste gang i forløbet laver vi en 100% statusopgørelse i forhold til din 1. session. Du får  en afslappende og regnerende behandling, så du med velvære i krop og sind kan gå videre. Vi sætter retningen for dine kommende landvindinger samt evt. videre forløb.

Du får som de andre gange en BBR-behandlingsflaske med i tasken.

Inkluderet i forløbet

Du kan ringe til mig 5 timer i løbet af perioden.

* Det er en forudsætning, at du har deltaget på STEP 1.

BOOK en tid i dag